Esmark

Overvejer du en ferie i Danmark? Så lej dit sommerhus online hos Esmark. Med deres sommerhusudlejning tilbyder de et stort udvalg af skønne sommerhuse i den danske natur langs Vesterhavet.

I 1965 blev firmaet grundlagt i Bjerregård af Mathilda Esmarch, og dengang bestod det kun af ganske få feriehuse. Antallet af feriehuse voksede stødt, og i 2007, da Janni og Anders Thygesen fra Hvide Sande overtog udlejningsbureaet, omfattede det allerede 450 feriehuse. I 2015 fusionerede Elite Sommerhusudlejning med Esmark, hvorfor indehaver Thomas Sørensen siden da har været medejer af Esmark sammen med Janni og Anders.

I dag har Esmark godt 4300 feriehuse beliggende på den jyske vestkyst i Danmark, og vi har fornøjelsen af at kunne byde jer velkommen på vores 9 flotte servicekontorer i Søndervig, Hvide Sande, Bjerregård, Henne Strand, Houstrup, Vejers Strand, Blåvand, på Fanø og Rømø.

Esmark siden 1965
I 2015 fejrede Esmark sit 50-års jubilæum som familieforetagende. Nogle ting har meget naturligt ændret sig i løbet af de 50 år, men filosofien fra 1965 forbliver den samme: De bedste sommerhuse, den bedste service og fornuftige priser!

Har du brug for hjælp, også udenfor åbningstiderne, kan du også henvende dig på et af vores Esmark servicekontorer.

Åbningstider og døgnvagt
Indenfor vores kontortid kan du få hjælp til at booke dit feriehus og få gode råd til ferien.

Dagligt, mandag – søndag fra kl. 9 – kl. 20

Esmark hjælper vores rideklub som sponsor, og har sørget for at klubben kunne opnå ønsket om, at få etableret en ny ridebane med vandingsanlæg.